24 augustus 2020, 09:00■Aangepast 24 augustus 2020, 12:37
Bij Subvention staat de mens centraal, intern en extern. Tevreden klanten is waarvoor wij bestaan, genoeg reden te meten hoe tevreden onze klanten zijn. We organiseerden daarom een klanttevredenheidsonderzoek in samenwerking met onderzoeksbureau Newcom.
NPS +35 een geweldig resultaat
De resultaten geven ons een goed inzicht van het overwegend positieve beeld dat onze klanten hebben van onze dienstverlening, adviseurs en communicatie. Klanten geven ons maar liefst een gemiddeld cijfer 8. De algehele tevredenheid is hoog, net als de mate waarin klanten ons aanbevelen. We komen daarbij uit op een Net Promotor Score (NPS) van +35, een geweldig resultaat waar we trots op zijn! Het branchegemiddelde is namelijk -15.
Groei op informatievoorziening en proactiviteit
Ondanks hoge cijfers en veel lovende woorden zien wij ook punten waarop wij verder willen ontwikkelen. We zien groeimogelijkheden in ons proactieve handelen en de informatievoorziening gedurende subsidietrajecten. Daarop gaan we actief inzetten en het opnemen in onze werkwijze.
Prettig contact met deskundige adviseurs
De meerderheid van onze klanten beveelt ons aan bij anderen. Met name het contact met de adviseurs wordt als erg prettig ervaren. We ontvingen verschillende mooie quotes van klanten hierover, zoals: “Jasper van Benthem is goed bereikbaar, geeft deskundig advies en heeft al een aantal projecten met positief resultaat begeleid.”
Meting klanttevredenheid in werkproces
We gaan het meten van klanttevredenheid opnemen in ons werkproces. Op deze manier meten we structureel en kunnen we indien nodig ook snel schakelen en bijsturen. Dit doen we voor een nog betere tevredenheid bij onze klanten.
Restaurantbonnen voor deelnemers
Ook via deze weg willen we de deelnemers aan ons onderzoek enorm bedanken voor hun waardevolle feedback! Onder de deelnemers hebben we drie restaurantbonnen verloot. De winnaars hebben inmiddels de bonnen in ontvangst genomen.
Ook benieuwd naar onze dienstverlening?
Wil jij ook centraal staan bij een subsidietraject? Neem eens vrijblijvend contact met ons op. Bel 038 – 853 13 85 (vestiging Zwolle) of 053 – 434 85 12 (vestiging Enschede) of maak gebruik van ons contactformulier.