1 september 2020, 08:54Aangepast 1 september 2020, 08:59

We hebben ervoor gekozen het jaarverslag over 2019 breder te trekken naar een sociaal jaarverslag. Een verandering ten opzichte van de MVO-jaarverslagen die we tot en met 2018 hanteerden. In alles wat we doen, stellen we de mens centraal. De nieuwe opzet van het jaarverslag past hier beter bij.

Wat staat er in het Sociaal Jaarverslag 2019?

In het jaarverslag laten we zien wat we doen en met wie we dat doen. Onze propositie ‘de mens centraal’ is het fundament voor de omgang met klanten en relaties maar ook voor zaken als MVO, vitaliteit, HR en ons werkgeverschap.

Het jaar 2019 stond in het teken van het vormgeven en inrichten van onze organisatie. Niet alleen voor de vijf branches: Vastgoed, Industrie, Woningcorporaties, Agrarisch en ICT maar ook op het gebied van onderlinge verbondenheid. Zo lees je in het jaarverslag meer over het bedrijfsuitje naar Gent en over jubilea, zowel intern als extern.

MVO blijft belangrijk thema

We zetten ons maatschappelijk in tijdens onze Subvention DOET! dagen. Daarnaast hebben we in ons werk aandacht voor duurzaamheid in de breedste zin van het woord. Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en vitaliteit helpt om medewerkers voor langere tijd aan onze organisatie te verbinden. We zijn dan ook trots op het feit dat we tot de 50 vitaalste bedrijven van Nederland behoren. Ook zijn de vestigingen opgefrist. We zijn klaar voor de toekomst.

Jaarverslag resultaat van manier van werken

We zijn trots op onze organisatie en willen onszelf telkens blijven uitdagen en vernieuwen. De basishouding om het altijd beter en slimmer te willen doen, zorgt ervoor dat we nooit achterover gaan leunen. Ons Sociaal Jaarverslag 2019 is daar het resultaat van.

Klik op de afbeelding om het jaarverslag te openen (pdf).

Deel deze pagina op:
Stel je vraag aan Rick