Kom in contact met ons

Krachtig subsidieadvies

Kom in contact met ons

Krachtig subsidieadvies

Kom in contact met ons

Krachtig subsidieadvies

Kom in contact met ons

Krachtig subsidieadvies

Kom in contact met ons

Krachtig subsidieadvies

Ben jij net zo ambitieus als onze klanten? Wil jij je ontwikkelen tot dé specialist verduurzaming vastgoed en heb je een flinke dosis nieuwsgierigheid? Dan pas jij perfect bij Subvention. Wij zoeken nieuwe collega’s om team Vastgoed te versterken!

Wat doe je als subsidieadviseur?

Jij helpt bedrijven bij hun groeiplannen. Jij denkt in de beginfase al mee met de klant, brengt de wensen en ambities in kaart en vertaalt deze naar de subsidiemogelijkheden op het gebied van investeringen in gebouwen en processen. Jij bent van begin tot eind bij het project betrokken en ontzorgt de klant in het traject.

Klik hier voor enkele voorbeelden van projecten waarbij Subvention betrokken is.

Jouw dagelijkse werkzaamheden zijn:

  • Je levert een bijdrage aan het beheer en de uitbreiding van de klantportefeuille en het relatienetwerk.
  • Doornemen van technische omschrijvingen (bouwkundig en installatietechnisch) en die vertalen naar subsidiekansen.
  • Contact onderhouden met aannemers, installateurs, leveranciers en andere betrokken partijen.
  • Het in kaart brengen van subsidiabele kosten en bijbehorende deadlines.
  • Offertes uitwerken en met de klant bespreken.
  • Subsidieaanvragen indienen.
  • Beantwoorden van vragenbrieven van beoordelende/uitvoerende instanties.
  • Bijdragen aan het signaleren van technische trends in relatie tot de benutting van subsidies.

Een dag van de subsidieadviseur

Aan de slag voor een ondernemer met circulaire bouwambities!

In jouw rol als subsidieadviseur vraag je eerst goed de behoefte uit voor de ondernemer waar je mee om tafel zit. Wanneer de bouw van een bedrijfspand duurzame circulaire bouwambities heeft, adviseer en begeleid je de ondernemer in de subsidiemogelijkheden voor het project.

Zodra de ondernemer op basis van jouw advies een besluit neemt voor het realiseren van een circulair bedrijfsgebouw, verzamel jij gaandeweg de benodigde bouwkundige, elektrotechnische en werktuigbouwkundige informatie van betrokken partijen zoals aannemer, installateurs en andere leveranciers. Vervolgens duik je in beschikbare documenten zoals bestektekeningen, technische omschrijvingen van het gebouw en de installaties en zoek je de koppeling met de technische voorwaarden van één of meerdere subsidie-instrumenten. Daarmee achterhaal je of de investeerder in aanmerking komt voor een aftrekpost, een geldelijke subsidie of een rentekorting. Je stuurt waar nodig bij om deze alsnog te kunnen regelen en te benutten.

Vervolgens dien je deze subsidieaanvragen in, bewaak je de termijnen en verzorg je de onderbouwing bij de uitvoerende instanties met de in kaart gebrachte technische specificaties. Vanuit je nieuwsgierigheid verdiep je je in de laatste technische vastgoedgerelateerde trends om bijvoorbeeld met een zo laag mogelijk CO2-uitstoot te bouwen.

Heb jij:

  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in de vastgoedbranche.
  • Kennis van de subsidieregelingen Energie- en Milieu-investeringsaftrek (EIA en MIA) is een pré.
  • Een nieuwsgierige commerciële adviserende houding en weet het verschil tussen adviseren en verkopen.
  • Doorzettingsvermogen en een hoog verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Uitstekende communicatievaardigheden (Nederlands in woord en schrift).
  • Een hbo-diploma, bijvoorbeeld in de richting van bouwkunde, energietechniek, werktuigbouwkunde of technische bedrijfskunde, vastgoed en makelaardij.

Wij bieden:

  • Een salaris afhankelijk van ervaring en kennis vanaf € 3.000.
  • Een hybride beleid en de vrijheid om je eigen agenda in te delen.
  • Minimaal 30 vakantiedagen (op basis van 40 uur) en een winstdelingsregeling.
  • Begeleiding en coaching door een ervaren collega.
  • Persoonlijke ontwikkeling met een individueel opleidingsbudget.
  • Een bovengemiddelde reiskostenvergoeding en een NS-Business Card (na 1 jaar is een mobiliteitsbudget optioneel).
  • Een duurzame relatie.

Waarom Subvention?

Subvention is een organisatie met 45 medewerkers, een informele werksfeer en locaties in Zwolle en Enschede. Bij Subvention staat de mens centraal. Tevreden opdrachtgevers en gelukkige medewerkers zijn belangrijk voor ons. Wij geloven dat als medewerkers goed op hun plek zitten en plezier hebben in hun werk, ze ook optimaal opdrachtgevers kunnen bedienen.

Ben jij overtuigd?

Dan komen we graag met je in gesprek! Mail jouw motivatie en cv naar hrm@subvention.nl ter attentie van Bianca Hutten, HRM-adviseur. Heb je vragen over de functie? Bel dan Ruud Lenderink (teamleider Vastgoed) via 06 – 54 36 13 12.

Wil je dat we contact met jou opnemen? Vul onderstaand formulier in en we bellen je terug.

 

Ken je iemand die interesse heeft? Voel je vrij deze vacature te delen!

“Er werd vroeger meer gestuurd op getallen terwijl er nu heel goed geluisterd wordt naar wat iemand nodig heeft als medewerker”

Vastgoed
Ivo Haarman (51 jaar) is inmiddels 25 jaar in dienst bij Subvention. Hij is één van de eerste werknemers bij Subvention, toen heette het nog “OLM bedrijfsadviseurs”. Op dit moment vervult hij zijn rol als subsidieadviseur voor team Vastgoed. In die 25 jaar is er veel veranderd. Ivo blikt hier met veel plezier op terug. Lees je mee? Lees verder
Deel deze pagina op:
Stel je vraag via Whatsapp aan Ruud Stuur mij een appje