Kom in contact met ons

Krachtig subsidieadvies

Kom in contact met ons

Krachtig subsidieadvies

Kom in contact met ons

Krachtig subsidieadvies

Kom in contact met ons

Krachtig subsidieadvies

Kom in contact met ons

Krachtig subsidieadvies

Ben jij net zo ambitieus als onze klanten, wil jij je ontwikkelen tot dé specialist verduurzaming vastgoed en heb je een flinke dosis nieuwsgierigheid? Dan pas jij perfect in ons team Vastgoed bij Subvention.

Wat doe je als subsidieadviseur?

Als subsidieadviseur help jij bedrijven bij hun groeiplannen. Je onderzoekt de subsidiemogelijkheden op het gebied van investeringen in gebouwen en processen en op product- en procesinnovatie. Voorbeelden van projecten zijn:

  • Een duurzaam kantoor of productielocatie (nieuwbouw en renovatie).
  • Investeringen die bijdragen aan circulariteit in de gebouwde omgeving.

Jij denkt al in de beginfase met de klant mee en vertaalt de wensen en ambities van je opdrachtgevers naar subsidiemogelijkheden. Jij bent van begin tot eind bij het project betrokken en neemt daarmee het complete subsidietraject uit handen van de opdrachtgever.

Jouw dagelijkse werkzaamheden zijn:

  • Jij levert een bijdrage aan het beheer en uitbreiding van de klantportefeuille en relatienetwerk.
  • Doornemen van technische omschrijvingen (bouwkundig en installatietechnisch) en die vertalen naar mogelijke subsidiekansen.
  • Contact onderhouden met aannemers, installateurs, leveranciers en andere betrokken partijen.
  • Het in kaart brengen van subsidiabele kosten en bijbehorende deadlines.
  • Offertes uitwerken en met de klant bespreken.
  • Subsidieaanvragen indienen.
  • Beantwoorden van de vragenbrieven van de beoordelende/uitvoerende instanties.
  • Bijdragen aan het signaleren van technische trends in relatie tot benutting van subsidies.

Een dag van de subsidieadviseur

Aan de slag voor een ondernemer met circulaire bouwambities!

In jouw rol als subsidieadviseur vraag je eerst goed de behoefte uit voor de ondernemer waar je mee om tafel zit. Wanneer blijkt dat deze duurzame circulaire bouwambities heeft voor de bouw van een nieuw bedrijfspand, adviseer en begeleid je hem/haar in de subsidiemogelijkheden voor de circulaire nieuwbouw.

Zodra de ondernemer op basis van jouw advies een besluit heeft genomen voor het realiseren van een circulair bedrijfsgebouw, verzamel jij gaandeweg de benodigde bouwkundige, elektrotechnische en werktuigbouwkundige informatie van betrokken partijen zoals aannemer, installateurs en andere leveranciers. Vervolgens duik je in beschikbare documenten zoals bestektekeningen, technische omschrijvingen van het gebouw en de installaties en zoek je de koppeling met de technische voorwaarden van één of meerdere subsidie-instrumenten. Daarmee achterhaal je of de investeerder in aanmerking komt voor een aftrekpost, een geldelijke subsidie of een rentekorting. Je stuurt waar nodig bij om deze alsnog te kunnen regelen en te benutten.

Vervolgens dien je deze subsidieaanvragen in, bewaak je de termijnen en verzorg je de onderbouwing bij de uitvoerende instanties met de in kaart gebrachte technische specificaties. Vanuit je nieuwsgierigheid verdiep je je in de laatste technische vastgoedgerelateerde trends om bijvoorbeeld met een zo laag mogelijk CO2-uitstoot te bouwen.

Wij zoeken iemand met:

  • Nieuwsgierigheid en initiatief
  • Verantwoordelijkheidsgevoel
  • Nauwkeurigheid en goed timemanagement
  • Een klant- en servicegerichte houding
  • Goede communicatievaardigheden (woord en schrift)
  • Oplossingsgericht werkvermogen en proactieve werkhouding
  • Werkervaring en/of opleiding, minimaal hbo, in bouwkunde, energietechniek, werktuigbouwkunde of technische bedrijfskunde, vastgoed en makelaardij
  • Kennis van Excel, Word, Outlook en PowerPoint
  • Kennis van subsidieregelingen is niet vereist

Wij bieden jou:

  • Een parttime/fulltime functie (minimaal 32 uur)
  • Een salaris afhankelijk van opleiding, ervaring en kennis oplopend tot € 4.700
  • Een mooi pakket arbeidsvoorwaarden. Denk aan: 30 vakantiedagen, een opleidingsbudget en een aantrekkelijke winstdelingsregeling
  • Een uitdagende en afwisselende baan met vrijheid om jouw functie in te vullen
  • De mogelijkheid om een thuiswerkplek in te richten
  • Een klein team waarbinnen jij je eigen verantwoordelijkheid neemt
  • Begeleiding en coaching door een ervaren collega
  • Doorgroeimogelijkheden

Waarom Subvention?

Subvention is een organisatie met bijna 40 medewerkers, een informele werksfeer en locaties in Zwolle en Enschede. Bij Subvention staat de mens centraal. Tevreden opdrachtgevers en gelukkige medewerkers zijn belangrijk voor ons. Wij geloven dat als medewerkers goed op hun plek zitten en plezier hebben in hun werk, ze ook optimaal opdrachtgevers kunnen bedienen.

Ben je enthousiast?

Dan komen we graag met je in gesprek! Mail jouw motivatie en cv naar hrm@subvention.nl ter attentie van Bianca Hutten, HRM-adviseur. Heb je vragen over de functie? Bel dan Ruud Lenderink (teamleider Vastgoed) via 06 – 54 36 13 12.

Wil je dat we direct contact met je opnemen? Vul onderstaand formulier in en we bellen je terug.

 

Ken je iemand voor deze functie? Voel je vrij de vacature door te sturen naar een geïnteresseerde!

Stel je vraag via Whatsapp aan Ruud Stuur mij een appje