Kom in contact met ons

Krachtig subsidieadvies

Kom in contact met ons

Krachtig subsidieadvies

Kom in contact met ons

Krachtig subsidieadvies

Kom in contact met ons

Krachtig subsidieadvies

Kom in contact met ons

Krachtig subsidieadvies

Ben jij op zoek naar een betekenisvolle en flexibele baan? Maakt plannen, organiseren en borgen jou gelukkig? Dan is werken als secretaresse bij Subvention in Zwolle wat voor jou!

Wat doe je als secretaresse?

Als secretaresse maak je deel uit van het secretariaat als het Hart van Subvention. Het secretariaat voert ondersteunende werkzaamheden uit om het werk van de subsidieadviseurs, facility-assistent, HRM-adviseur, managementassistent, maar ook van de directie te vergemakkelijken.

Jij bent de verbindende factor die het bedrijf draaiende houdt. Als secretaresse ben je proactief, nauwkeurig, meedenkend en in staat om ondersteuning te bieden aan alle collega’s. Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan taken. Jouw werkzaamheden omvatten onder andere:

  • Het beheren van de agenda’s van het managementteam en het plannen van afspraken en vergaderingen.
  • Het afhandelen van inkomende telefoongesprekken en mailverkeer.
  • Voorbereiden en organiseren van meetings, evenementen en bijeenkomsten.
  • Het verzorgen van administratieve taken zoals het verwerken van post en het bijhouden van documenten.
  • Aanvragen van subsidies.
  • Ontvangen van bezoekers en het verzorgen van een hartelijk welkom.
  • Het bieden van ondersteuning bij diverse projecten en ad-hoc taken.

 

Wij zoeken iemand:

  • Die denkt in mogelijkheden en oplossingen.
  • Die proactief en nauwkeuring is.
  • Met nieuwsgierigheid en de kwaliteit om door te vragen.
  • Die de Nederlandse taal uitstekend beheerst in woord en geschrift.
  • Met kennis van MS Office pakket, zoals Outlook, Word en Teams.
  • Met gevoel voor getallen.
  • Met daadkracht en stressbehendigheid.
  • Een flexibele teamplayer, maar ook zelfstandigheid.
  • Bij voorkeur uit de regio Zwolle.

Wij bieden:

  • Een fulltime functie (40 uur) met als standplaats onze locatie in Zwolle.
  • Een afwisselende baan met vrijheid om je werkzaamheden in te delen.
  • Een salaris afhankelijk van ervaring en kennis.
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 30 vakantiedagen, internetvergoeding, thuiswerkplek en een ruime woon-werkverkeervergoeding.
  • Je eigen verantwoordelijkheden binnen het team secretariaat.
  • Begeleiding en coaching door een ervaren collega van het secretariaatsteam.
  • Doorgroeimogelijkheden met een persoonlijk ontwikkelingsbudget.

Waarom Subvention?

We zijn een organisatie met 45 medewerkers, een informele werksfeer en locaties in Zwolle en Enschede. We zetten de mens centraal. Tevreden opdrachtgevers en gelukkige medewerkers is namelijk waar we voor gaan. Wij geloven dat als medewerkers goed op hun plek zitten en plezier hebben in hun werk, ze ook optimaal opdrachtgevers kunnen bedienen.

Ben je nieuwsgierig geworden?

Dan komen we graag met je in gesprek! Mail jouw motivatie en cv naar hrm@subvention.nl ter attentie van Bianca Hutten, teamleider secretariaat en HRM-adviseur. Heb je vragen over de functie? Bel Bianca gerust eens op 06 – 272 171 71.

Wil je dat we contact met jou opnemen? Vul onderstaand formulier in en we bellen je terug.

 

Ken je iemand voor deze functie? Voel je vrij de vacature te delen!

“Wat ik over het algemeen mooi vind, zijn de momenten dat we echt met zijn allen de schouders eronder moeten zetten.”

Algemeen
Miranda Kattenpoel (36 jaar) is inmiddels 13 jaar in dienst bij Subvention als secretaresse. Voorheen was Miranda werkzaam in een kledingwinkel. Naast haar werkzaamheden in de kledingwinkel destijds, besloot ze gedurende haar zwangerschap de opleiding tot secretaresse te volgen. Dit bracht haar bij Subvention, waar ze tot op de dag van vandaag werkzaam is. Benieuwd naar haar ervaringen bij Subvention? Lees snel verder! Lees verder
Deel deze pagina op:
Meer weten over het werken bij Subvention? Bel eens met Bianca, zij kan je alles vertellen Bel Bianca