Kom in contact met ons

Krachtig subsidieadvies

Kom in contact met ons

Krachtig subsidieadvies

Kom in contact met ons

Krachtig subsidieadvies

Kom in contact met ons

Krachtig subsidieadvies

Kom in contact met ons

Krachtig subsidieadvies

5 januari 2024, 14:17Aangepast 8 januari 2024, 11:34

Bij Subvention staat de mens centraal, intern en extern. Wij vinden het belangrijk geregeld onze klanttevredenheid te meten. In samenwerking met onderzoeksbureau Newcom hebben we daarom een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Op het resultaat zijn we erg trots!

NPS +30 een geweldig resultaat

De resultaten geven ons een goed inzicht van het overwegend positieve beeld dat onze klanten hebben van onze dienstverlening, adviseurs en informatievoorziening. Klanten geven ons maar liefst een gemiddeld cijfer van 8,1. De algehele tevredenheid is hoog, net als de mate waarin klanten ons aanbevelen. We komen daarbij uit op een Net Promotor Score (NPS) van +30, een geweldig resultaat waar we trots op zijn! Het branchegemiddelde is namelijk -15.

Groei op informatievoorziening en proactiviteit

Ondanks hoge cijfers en veel lovende woorden zien wij ook punten waarop wij verder willen ontwikkelen. We zien groeimogelijkheden in ons proactieve handelen en de informatievoorziening gedurende subsidietrajecten. Daarop gaan we actief inzetten en het verder opnemen in onze werkwijze.

Prettig contact met deskundige adviseurs

De meerderheid van onze klanten beveelt ons aan bij anderen. Met name het contact met de adviseur wordt als erg prettig ervaren. Daarbij werden de bereikbaarheid van adviseurs en het nakomen van afspraken erg goed gewaardeerd. We ontvingen verschillende mooie reacties van klanten zoals:

“Goed persoonlijk contact en de adviseur die de aanvraag doet verdiept zich sterk in de werkwijze van het bedrijf.”

Koploper bier voor deelnemers

Ook via deze weg willen we de deelnemers aan ons onderzoek enorm bedanken voor hun waardevolle feedback! Onder de deelnemers hebben we 5 limited edition flessen Subvention Koploper Blond bier verloot. De winnaars hebben inmiddels de speciale bieren in ontvangst genomen.

Regelmatig meten klanttevredenheid

We meten onze klanttevredenheid elk jaar met een korte enquête. Op deze manier meten we structureel en kunnen we indien nodig ook snel schakelen en bijsturen. Eens per 2 tot 3 jaar laten we een uitvoerig klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren. Dit brengt ons extra inzichten en analyses. Eventuele verbeterpunten verwerken we waar nodig in ons werkproces. Dit alles doen we voor een nog betere tevredenheid bij onze klanten.

Ook benieuwd naar onze dienstverlening?

Wil jij ook centraal staan bij een subsidietraject? Neem vrijblijvend contact met ons op. Bel 038 202 3184 (locatie Zwolle) of 053 203 3794 (locatie Enschede) of maak gebruik van ons contactformulier.

Deel deze pagina op:
Stel je vraag aan Rick

Ook interessant