Kom in contact met ons

Krachtig subsidieadvies

Kom in contact met ons

Krachtig subsidieadvies

Kom in contact met ons

Krachtig subsidieadvies

Kom in contact met ons

Krachtig subsidieadvies

Kom in contact met ons

Krachtig subsidieadvies

11 mei 2022, 13:26Aangepast 11 mei 2022, 15:13

Ons klantportaal geeft je overzicht in alle subsidietrajecten en realtime informatie over de status daarvan. Op 19 oktober 2021 lanceerden we het klantportaal. De periode daarna richtten we ons op het vergaren van feedback om het systeem te verbeteren. De nieuwe update zorgt ervoor dat het systeem nu ook proactief met je meedenkt!

Een systeem dat met je meedenkt

De feedback en verbeteringen hebben geresulteerd in een recente update waarbij we onder andere een aantal nieuwe features hebben geïntroduceerd, namelijk:

Meldingssysteem voor aflopende subsidietrajecten

De projectleider en de interne subsidiecoördinator krijgen een geautomatiseerd e-mailbericht bij aflopende subsidietrajecten. Wanneer een subsidietraject over drie maanden afloopt, worden zij daarvan op de hoogte gesteld. Jouw subsidieadviseur neemt hierover contact met je op.

Integratie subsidiescan en subsidieoverzicht

In het klantportaal hebben we twee functionaliteiten nieuw toegevoegd, namelijk een online subsidiescan en een subsidieoverzicht.

Met de subsidiescan kun je globaal toetsen of jouw project in aanmerking komt voor subsidie en welke subsidieregelingen interessant zijn. Je kunt de ingevoerde informatie doorsturen naar jouw subsidieadviseur, die jou op basis daarvan gericht kan helpen.

De subsidieregelingen geven inzicht in de relevante subsidiemogelijkheden, waarbij je kunt filteren op verschillende doelgroepen (woningcorporaties, vastgoed, industrie, ICT en agrarisch).

Klantportaal-impressie

Impressie klantportaal

Volgende stap?

We zetten de ontwikkeling van het klantportaal voort. In de zomer van 2022 verwachten we opnieuw een update te kunnen doen waarmee we onder andere besluiten op subsidieaanvragen (zoals een reserveringsbeschikking) kunnen delen.

We zijn benieuwd naar jouw ervaring met het klantportaal en of je nog verbetermogelijkheden of missende functionaliteiten ziet waar wij mee aan de slag kunnen. Gebruik hiervoor ons contactformulier.

Klaar om aan te melden?

In de volgende situatie kun je gebruikmaken van het nieuwe klantportaal:

  • Je bent klant van Subvention.
  • Je hebt als woningcorporatie een overeenkomst volgens het Full Service Concept.
  • Je hebt inloggegevens ontvangen van Subvention. Niets ontvangen? Vraag het na bij jouw adviseur!

Inloggen klantportaal

Deel deze pagina op:
Stel je vraag aan Wouter

Ook interessant